AT Computing eerste LPI Certified Solution Partner (LPI CSP) in Nederland

(Kassel, Duitsland, 10 november 2008): LPI Central Europe (http://www.lpice.eu)  maakt bekend dat AT Computing (http://www.atcomputing.nl) de eerste Nederlandse LPI Certified Solution Provider (LPI CSP) is. AT Computing begint gelijk in het hoogste niveau als “Approved Gold Partner“.

Met "LPI Certified Solution Provider", afgekort "LPI CSP", biedt het Linux Professional Institute (LPI), (http://www.lpi.org), een nieuw partner programma voor alle bedrijven die Linux dienstverlener zijn, denk hierbij aan systeem ontwikkelaars, webhosting and consultancy organisaties. LPI beheert een internet platform voor dit partner programma www.lpi-solution.eu/index.php . Hier kunnen potentiële klanten snel en gemakkelijk een geschikte LPI CSP vinden. De officiële partners kunnen hier hun titel als "LPI Approved Partner", of beter nog, als "LPI Approved Gold Partner" gebruiken. Hierdoor kunnen zij met meer succes deelnemen aan tenders en hun expertise tentoonspreiden.

AT Computing was de eerste officiële LPI Approved Training Partner en heeft zich deze keer weer ingespannen om de eerste officiële LPI Certified Solution Provider te worden, waarom? We vragen het aan Emiel Brok, account manager bij AT Computing. “AT Computing is van het begin af aan bij Linux en open source betrokken. Onze klanten vinden merk-onafhankelijkheid zeer belangrijk. AT Computing en LPI zijn beide geheel merk-onafhankelijk. De match was dus snel gemaakt. Wat hier geldt voor onze opleidingen geldt net zo goed voor onze consultancy activiteiten.